Понеділок

 

9.00.  - Розвиток мовлення.

9.30.  - Ознайомлення з соціумом.

10.00.- Заняття з психологом

 

II половина дня

 Художньо-продуктивна діяльність.

 

 

 

 

Четвер

9.00.   - Ознайомлення з природою.

9.30.   - Музичне.

10.00. - Ліплення/аплікація.

 

II половина дня

 Розваги(другий,четвертий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа

9.00.   - Розвиток мовлення з елем.грамоти.

9.30.   - Фізювиховання.

10.00. - Валеологія.

 

II половина дня

 Логіка

Вівторок

 

9.00.   - Математика.

9.30.   - Музичне

 

 

II половина дня

 

 Конструюваня.

 

 

 

Пятниця

9.00.   -Фіз.виховання.

9.30.   - Художня література/етикет

10.00. - Малювання.

 

II половина дня

 


 Безліч зовсім різних мов вихователь знає,

Бо до кожного з дітей він підхід свій має.

Знов олівчика кладе до маленьких ручок:

        Додавать і віднімать вчить малих чомучок.

 

Про усі земні дива дітлахам розкаже,

Де єнотики живуть, кожному покаже.

    Наче мама, пригорне й обійме ніжненько, -

            Буде птахам-малюкам, мов в гнізді, тепленько.

 

    У любові цілий день в нього діти-квіти.

    Будуть гратися, співать, і життю радіти.

    Тож цю працю клопітку поважати треба:

                                      Вихователь для дітей нахиляє не6о.